Bienvenido

Bienvenido al pequeño blog de David Campos. Espero que disfrutes de los poemas aquí escritos. Si es posible, deja un comentario.
Me gustaría que compartas con tus amigos las cosas que te gusten y poder así hacer crecer este humilde blog. Gracias...

Agradecería que pulsases el botón [+1] de los poemas que te gusten. Saludos.
Si te gusta leer historias, visita mi blog de relatos Entre la mente y el corazón.

domingo, 2 de junio de 2013

O meu ceo, o teu sorriso

Regálamo cada mañán,
regálame iso que só ti
sabes darme.
Iso que tanto ben me fai,
e como un neno déixame sentir
o teu aire.

Regálame ese sorriso
que fai calar estrelas,
que brila como un novo sol.
Ese que o teu pelo liso
cubre con cantos de sireas,
e me aloumiña o corazón.

E cando cada mañán te miro
soño que as túas ás me envolven,
como a auga preciso o teu sorriso,
xime no ar un verso en sen cadencia morre.

Cando te vexo sorrir
non te vexo a ti, que vexo todo:
Vexo campos tranquilos,
vexo o anxo que és,
vexo na noite unha estrela,
vexo na vida un porqué.

Vexo a paz e o silencio,
abrazos na noite e bicos de sal.
Vexo acordes maiores
que forman un son celestial.

¡Oh, ninfa pequena!
¡Oh, cisne puro de blanco plumar!
¡Quérote, miña morena,
e do teu mal non quero sandar!

E unha vez e dúas e mil veces
morrería por volverte ver así
todas as mañas da miña vida
e sincero, tranquilo, libre,
                       contigo sorrir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario